ذوب‌آهن و رکورد 8 بازی شکست نخورده
نوشته شده توسط : احسانی
یک امتیاز رهاورد ذوبی‌ها در سال 91
ذوب‌آهن و رکورد 8 بازی شکست نخورده

خبرگزاری فارس: تساوی بدون گل ذوب‌آهن برابر استقلال علاوه بر اینکه سبب شد تیم اصفهانی با یک امتیاز سال 91 را آغاز کند، هشتمین بازی بدون شکست این تیم در لیگ یازدهم را نیز رقم زد.

خبرگزاری فارس: ذوب‌آهن و رکورد 8 بازی شکست نخورده

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان کسب امتیاز در بازی تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن برای هر دو تیم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بود، زیرا تیم استقلال برای در کورس ماندن به برد در این بازی حیثیتی نیاز داشت و تیم ذوب‌آهن نیز برای سرو سامان دادن به وضعیتش در جدول رده‌بندی به سه امتیاز این بازی چشم دوخته بود.

شاگردان منصور ابراهیم‌زاده بازی را بسیار خوب آغاز کرده و می‌توانستند یک برد خاطره انگیز را در نخستین مسابقه سال 91 کسب کنند، اما دو اخراج موجب شد تا قدرت این تیم تحلیل رفته و در نهایت به یک امتیاز این بازی بسنده کند.

استقلال و ذوب‌آهن در فصل اخیر دو بار رودررو شده‌اند که هر دو بار برتری با استقلالی‌ها بوده و هر دو بار هم  با نتیجه دو بر صفر رقم خورده است، یک بار بازی رفت دو تیم در لیگ برتر که در اصفهان برگزار شد و یک بار بازی پلی‌آف آسیا که در تهران با نتیجه مشابه به پایان رسید.

ذوب‌آهن طی 7 بازی اخیرش در لیگ برتر شکست نخورده و تیم‌های بزرگی را هم شکست داده است، به همین دو بازی آخر ذوبی‌ها اگر نگاه کنیم دو تیم مدعی نفت تهران و صبای قم را در جایگاه حریفان شکست‌خورده این تیم می‌بینیم؛ به خصوص که نفت تهران در خانه خودش به ذوب‌آهن باخت و این اتفاقی بود که قبل‌تر برای فولاد خوزستان هم رخ داده بود.

شاگردان ابراهیم‌زاده چه دور برگشت را با سه شکست متوالی آغاز کردند، اما بعد از این سه باخت به خودشان آمدند و از هفت بازی قبل تا دیدار با استقلال چهار برد و سه تساوی به دست آوردند.

ضمن اینکه دروازه آن‌ها در شش بازی متوالی بسته مانده بود که در همین بازی آخر بالاخره باز شد.

با نمایشی که ذوب‌آهن برابر استقلال ارائه کرد، می‌توان امیدوار بود که این تیم دوباره به جمع مدعیان اضافه شود.





:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: